Plné znění otázky
Prosím o vyjadrenie k nasledovnej situácii: Spoločnosť sa zaoberá potlačou textilu. Zákazník jej dodal 6 ks tričiek, ktoré mala potlačiť podľa požiadaviek zákazníka. Pri potlači však došlo k znehodnoteniu tričiek, dodávateľ svoju chybu uznal. Službu potlače zákazníkovi nefakturoval. Následne však zákazník požaduje od dodávateľa náhradu za 6 ks tričiek, ktoré boli znehodnotené (zákazník žiada uhradiť nákupnú cenu tričiek). Ako má v tomto prípade dodávateľ postupovať? - Vystaviť dobropis (tričká neboli fakturované, takže nemáme ho vystaviť k akej faktúre)? - účtovať cez interný doklad len na základe reklamácie? Použiť účtovný zápis 548/325? Je to daňovo uznaný výdaj firmy? - je uvedený prípad predmetom DPH?