Finančné riaditeľstvo SR od 7. októbra 2014 začalo poskytovať novú neplatenú službu pre platiteľov DPH, ktorej obsahom je upozorniť platiteľov DPH na niektoré možné chyby (nie všetky, iba také, ktoré bude možné identifikovať informačným systémom), ktoré urobili pri podaní kontrolného výkazu za príslušné zdaňovacie obdobie. Platiteľ, ktorý po skončení zdaňovacieho obdobia podá za toto obdobie v lehote od 1. dňa do 25. dňa nasledujúceho mesiaca kontrolný výkaz, v ktorom urobil určitú chybu odhalenú informačným systémom finančnej správy, dostane do svojej „schránky správ“ na portáli finančnej správy (ďalej len „PFS“) správu o chybe v podanom kontrolnom výkaze (ďalej len „KV“). Na základe predmetnej správy o chybe si platiteľ bude môcť sám opraviť chyby, ktoré urobil v podanom KV, a tým vlastne eliminovať zaslanie výzvy zo strany správcu dane na odstránenie nedostatkov podaného KV, resp. na vysvetlenie nejasností, na doplnenie údajov a pod.
Platiteľ dostane do schránky na PFS správu o chybe najskôr nasledujúci deň po podaní KV. Na základe doručen