Združenie, ktoré nie je platiteľom dane z pridanej hodnoty DPH, sa dobrovoľne registrovalo na portáli Finančnej správy Slovenskej republiky na podávanie dokumentov elektronicky. Ide o združenie, ktoré neprijíma 2 % z daní. Môže posielať na daňový úrad dokumenty a daňové priznania aj poštou, prípadne osobnou návštevou daňového úradu? Ak nie, tak poprosím vysvetliť prečo, prípadne odkaz na ustanovenie zákona, podľa ktorého musí posielať dokumenty len elektronicky.
Od 1. januára 2018 sa zákonom č. 267/2017 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony k § 13 a § 14 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. (ďalej len „daňový poriadok“) rozšírila povinná elektronická komunikácia pre všetky právnické osoby zapísané v obchodnom registri a fyzické osoby, ktoré sú podnikateľmi,