Náklady na reprezentáciu
Počet vyhľadaných dokumentov: 3
Zoradiť podľa:
Počet vyhľadaných dokumentov: 3
Zoradiť podľa:
- Článek
Hotel má vlastné stravovacie zariadenie. V prípade obchodného stretnutia s obchodnými partnermi týmto poskytuje zadarmo obed vo svojej reštaurácii. Ako má hotel správne postupovať pri zaúčtovaní a odvedení dane z pridanej hodnoty z poskytnutia týchto obedov? Hotel účtuje spôsobom A. Je správne účtovanie MD 513 / D 622, 343?
- Článek
Firma plánuje obstarať automat na kávu v hodnote podľa cenovej ponuky 2 500 €. Pôjde o kávovar, ktorý má zásobník na kávové kapsule, z ktorých sa dá voliť výber kávy a spodná časť je stroj na kávu. Kávovar bude slúžiť pre obchodných partnerov na prípravu kávy a bude umiestnený v rokovacej miestnosti. Patrí takýto typ kávovaru do odpisovej skupiny 1. kód 28.93 Stroje na výrobu potravín, nápojov, a na spracovanie tabaku alebo do OS 2. 28.29. 4, kde sú aj predajné automaty, aj keď tento automat nebude predajný?
- Článek
Reklama a náklady vynaložené na reprezentáciu sú z obsahového hľadiska spolu veľmi úzko súvisiace činnosti. Hranica medzi reklamou a reprezentáciou je nepatrná, jej obsah môže byť naopak veľmi rozdielny. V príspevku sa zameriame na daňové posúdenie jednotlivých výdavkov vynaložených na činnosti, ktorých cieľom je určitým spôsobom prezentovať samotnú osobu daňovníka (fyzickú osobu alebo obchodnú spoločnosť), jej činnosť, poskytované služby alebo výrobky.