Webová stránka
Počet vyhľadaných dokumentov: 4
Zoradiť podľa:
Počet vyhľadaných dokumentov: 4
Zoradiť podľa:
- Článek
V súčasnosti sú v čoraz väčšej miere podnikateľmi mnohé služby poskytované na diaľku prostredníctvom elektronických prostriedkov. Elektronicky poskytované služby zahŕňajú služby poskytované cez internet alebo elektronickú sieť a vďaka ich povahe je ich poskytovanie z veľkej časti automatizované s minimálnym ľudským zásahom a nemožné bez informačnej technológie.
- Článek
Súčasné možnosti cezhraničného poskytovania služieb, propagácie a publikovania webového obsahu umožňuje slovenským podnikateľom osloviť aj odberateľov či dodávateľov pochádzajúcich z viacerých krajín sveta. Jedným z trendov je aj monetizácia webových stránok a predaj webovej reklamy či nehmotných produktov. Prípadová štúdia vysvetlí povinnosti a možnosti slovenského podnikateľa pri rozširovaní jeho podnikania od priameho poskytovania služieb firemným zákazníkom k predaju webového obsahu či reklamného priestoru na jeho webovej stránke.
Pracujem v zdravotníckom zariadení - doteraz bol pristup na internet. Často sa stáva, že si musim niektoré veci pozrieť na internete. Je to praktické , nemusím mať na ambulancii odbornú knihovňu , v prípade potreby si informáciu nájdem na ambulancii. Zamestnávateľ zablokoval internet a dal k dispozícii cca 15 stránok. Može zamestnávateľ v dnešnej dobe takto obmedzovať pristup k informáciam? Neviem si predstaviť ambulovať bez pristupu na internet, pre mna to znamená nosiť si svoj počítač do práce a tam ho používať. Kedže mi zamestnávateľ zakázal, respektíve znemožnil pristup na internet a tým aj k pristupu k informáciam, ktoré potrebujem, može mať výhrady voči tomu , že budem používať vlastný počítač na vyhladávanie týchto informácii?
Klient účtovníckej kancelárie si v roku 2011 zriadil webovú stránku + internetový obchod za 8 000 eur, o čom účtovala účtovníčka v minulom roku ako o službách na účte 518. V roku 2012 fakturuje dodávateľ podnikateľovi nasledovné práce za:
redizajn stránky 880 eur,
optimalizáciu webovej stránky 520 eur,
prehliadače, zabezpečenie proti útokom,
prepojenie a zosúladenie príjmu objednávok s nasledovnou fakturáciou a skladovým hospodárstvom,
reklama formou POPUP,
celkom suma 8 299 eur bez DPH.
Správne účtovala predchádzajúca účtovníčka zriadenie webovej stránky a e-shopu priamo do nákladov firmy v roku 2011? Ako následne postupovať pri účtovaní v roku 2012?