Plné znění otázky
Naša obchodná spoločnosť zaplatila v spoločnosti predávajúcej nábytok za návrh kuchyne čiastku 50 € s DPH, spoločnosť nám vydala doklad z registračnej pokladnice na uvedenú čiastku, t. j. 50 € s DPH v mesiaci 4/2015. Sumu 50 € dávame do kontrolného výkazu do B3 za mesiac 4/2015.
V mesiaci 5/2015 nám dodali tovar(kuchyňu), kde sme mali zaplatiť za uvedený tovar 268,96 € ale v tom istom bločku nám za návrh kuchyne sumu 50 € odpočítali. Čiže sme zaplatili iba sumu 218,96 €. Naša otázka znie:
Uvedenú čiastku 218,96 € čo je výsledná sumu na bločku z ERP máme dať do kontrolného výkazu do B3? Alebo máme vyňať čiastku z bločku vo výške 50 €, ku ktorému nemáme dobropis len je to odpočítané na bločku z ERP a dať do C2?