Naša obchodná spoločnosť zaplatila spoločnosti predávajúcej nábytok za návrh kuchyne čiastku 50 eur s DPH, spoločnosť nám vydala doklad z registračnej pokladnice na uvedenú čiastku, t. j. 50 eur s DPH v mesiaci apríl 2015. Sumu 50 eur uvedieme v kontrolnom výkaze v časti B.3. za mesiac apríl 2015. V mesiaci máj 2015 nám dodali tovar – kuchyňu a mali sme zaplatiť za uvedený tovar 268,96 eur, ale na tom istom bločku z registračnej pokladnice nám odpočítali sumu 50 eur za návrh kuchyne. Zaplatili sme teda iba sumu 218,96 €.
- Máme uviesť čiastku 218,96 eur, čo je výsledná sumu na bločku z registračnej pokladnice, do kontrolného výkazu v časti B.3.? Alebo máme vyňať čiastku vo výške 50 eur z bločku, ku ktorému nemáme dobropis, a uviesť to do časti C.2. kontrolného výkazu k DPH?
V tomto prípade ide o poskytnutie zľavy pri predaji kuchyne z dôvodu predošlého obstarania návrhu kuchyne