ednou zo zásadných zmien, ktoré boli po vstupe Slovenska do EÚ v oblasti DPH zavedené, je systém obráteného účtovania dane z pridanej hodnoty, tzv. reverse / charge. Jeho podstata spočíva v prenesení miesta zdanenia do krajiny prijímateľa služby. Do skupiny služieb, ktoré tomuto systému podliehajú, patria aj reklamné služby. V praxi to znamená, že ak slovenskí platitelia DPH poskytujú reklamné služby zahraničným podnikateľom (v prípade zákazníkov z krajín EÚ, inak akýmkoľvek zahraničným osobám), neuplatňujú na svoje služby slovenskú DPH, ale DPH si uplatní prijímateľ služby vo svojom štáte. Otázkou však je, čo má slovenská reklamná agentúra (alebo iná slovenská spoločnosť poskytujúca reklamné služby) fakturovať týmto spôsobom, čo všetko môže byť zahrnuté do definície reklamných služieb.
Jednou zo zásadných zmien, ktoré boli po vstupe Slovenska do EÚ v oblasti DPH zavedené, je systém obráteného účtovania dane z pridanej hodnoty, tzv. reverse / charge. Jeho podstata spočíva v prenesení miesta zdanenia do krajiny prijímateľa služby. Do skupiny služieb, ktoré tomuto systému podliehajú, patria aj reklamné služby. V praxi to znamená, že ak slovenskí platitelia DPH poskytujú reklamné služby zahraničným podnikateľom (v prípade zákazníkov z krajín EÚ, inak akýmkoľvek zahraničným osobám), neuplatňujú na svoje služby slovens