Plné znění otázky
Stavebná spoločnosť platiteľ DPH v SR ide prenajať lešenie, ktoré aj zmontuje okolo nehnuteľnosti. Od 11/2022 - do 10/2023. Ako postupovať pri fakturácii? Musím fakturovať mesačne ? Ak áno prvá a posledná fakturácia bude s prenosom DP, lebo sme dodali lešenie s montážou a na konci s demontážou. Tie ostatné mesačné faktúry budú s DPH, lebo je to iba prenájom lešenia? Alebo na základe Zmluvy o prenájme stavebných zariadení s obsluhou - v našom prípade Lešenie s montážou budem/môžem fakturovať za prenájom a montáž na konci roka za obdobie 11-12/2022 s prenosom DP a v 1-10/2023 budem fakturovať za prenájom a demontáž lešenia s prenosom DP. Toto nám nevyhovuje, lebo nemáme financie za prenájom lešenia. Aký je správny postup / ako fakturovať.