Plné znění otázky
Administratívny pracovník spracuje na konci mesiaca pokladnicu s.r.o. Na všetky doklady z registračných pokladníc vystaví vždy na posledný deň v mesiaci 1 hromadný pokladničný výdavkový doklad za celý mesiac, napr. na PHL, poštovné, drobný nákup (kancelárske potreby, drogéria, potreby do auta), cestovné lístky atď. a ako príjemcu (komu bolo vyplatené) uvedie konateľa spoločnosti (firma nemá zamestnancov). Účtovník následne zaúčtuje s dátumom posledného dňa v mesiaci tieto výdavky. Takže, napriek tomu, že dokladov je fyzicky napr. 30, tak pokladničných výdavkovych dokladov je napr. iba 5. Je tento postup z hľadiska záakonov správny? Je potrebné, aby sa na každý doklad z registračnej pokladnice vystavil samostatný výdavkovy pokladničný doklad?