Plné znění otázky
Po obstaraní malého príručného murovaného skladu sme ho zaradili ako hmotný majetok a odpisovali sme ho a aj uplatňovali odpočet DPH na vstupe. Sklad ešte nie je úplne odpísaný a má zostatkovú cenu. Sklad sme svojpomocne zbúrali, nakoľko došlo k ukončeniu zmluvy o dlhodobom prenájme pozemku, na ktorom tento sklad stál. Z účtovníctva sme ho vyradili likvidáciou a zostatkovú cenu sme zúčtovali do výdavkov ovplyvňujúcich základ dane (jednoduché účtovníctvo) - aby sme mohli dať si zostatkovú cenu tohto skladu pri vyradení likvidáciou do daňových výdavkov, aký doklad je potrebné doložiť do účtovníctva v prípade, ak sme svojpomocne vykonali búracie práce? Aký doklad v takomto prípade je potrebný pre účely DPH evidencie, aby sme nemuseli robiť odvod DPH zo zostatkovej ceny skladu?